Tuesday 13 September 2016

[Instiz] Extraordinary female idol instagram profile picture.jpg

엉뚱한 여자아이돌 인스타그램 프로필 사진.jpg | 인스티즈

Hello Venus Yeoreum

Only her eyes, nose and lips can be seenㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

엉뚱한 여자아이돌 인스타그램 프로필 사진.jpg | 인스티즈

[Instiz] Extraordinary female idol instagram profile picture.jpg

1. She's cute like Teletubbies

2. Wow she's pretty ㄷㄷㄷㄷ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋShe's cute

4. She's really prettyㅠㅜㅜㅠㅠ

5. In the meantime, she's pretty ㄷㄷ

6. Cuteㅋㅋ

7. Wow she's pretty..

8. Wow she's pretty

9. Wow but she's pretty...

10. How did you see the original picture??

ㄴ It's because she made a picture that she uploaded as profile picture

11. In reality, she's more prettier and she is good with fan serviceㅠㅠㅠㅠㅠ

12. zzzzzzzzzzzzzzzzzㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋCuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

13. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh cute I'm going crazy reallyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

14. Cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

15. Wow she's pretty

16. She's cuteㄲㅋ키

17. Heol she's really pretty...

18. She's cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

19. Heol she's like goddess full moon....She's pretty

20. Heol she's cute