Monday 19 September 2016

[Instiz] Greek Rome myth fantasy (idol Greek Rome myth match) part 1




그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

The best god
Zeus
Choi Siwon

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

The best goddess
Hera
Park Gyuri

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

God of sea
Poseidon
Yoon Doojoon

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

King of afterlife
Hades
TOP

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

Goddess of crops and land
Demeter
Victoria

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

Goddess of the hearth, symbol of security, happiness and hospitality
Hestia
Sandara Park

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

Goddess of War
Athena
Yeeun

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

God of War
Ares
Zico

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

Goddess of beauty
Aphrodite
Nara

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

그리스 로마 신화 망상 (아이돌 그리스 로마 신화 매치) | 인스티즈

God of Forge
Hephaestus
Changmin


--
[Instiz] Greek Rome myth fantasy  (idol Greek Rome myth match)

Post response:

1. The synchronisation is perfectㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ooohㅋㅋ

3. Gasp... You say Taemin is Eros ㅠㅜㅜㅜㅠㅠㅠ

4. I'm shocked because Sulli and TOP look good ㄷㄷ The synchronisation

5. Wow... All is freaking awesome... Especially Taehyung and Suzy...

6. Wow real it matches well.. Han Jimin also will matches well for Demeter

7. Wow great

8. My favourite goddess when I was little was our Soojung!!

9. Wow really the synchronisationㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Kim Jong Kookㅋㅋㅋㅋㅋㄲㅋ

11. Kim Jong Kook at the lastㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. All matches...

13. ChangㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋMinㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

14. Wow the synchronisation is really freaking awesomeㅋㅋㅋㅋㅋEspecially!!!!!! Hades!!!!!!!! I want to be slapped. He's really sexy!!!!!!!!ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ However, our kid has that kind of image God of War, AresㅋㅋㅋㅋㅋIs it because I'm a fan, I cannot matchㅋㅋㅋㅋㅋㅋEspecially the word child is a really distant wordㅋㅋㅋㅋㅋㅋExcept Zico, all synchronisation is great!! It's really greatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

15. It'll be really fun if it come out like this in drama... I should kneeling to watch everyday... It'll be really fun...

16. DionysusㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠReally match....

17. Herculesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

18. Wow Hera, Athena, Psyche, Dionysus and etc. really match..

19. Taemin, TOP and Hercules too...

20. The synchronisation is great. While I was trembling and coming down, Kim Jong Kookㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

http://instiz.net/pt/3528674
--

[InstizGreek Rome myth fantasy  (idol Greek Rome myth match)

Post response:

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋIt's fun

2. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Dionysus Kaiㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ He matches itㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

3. All matches itㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSimilarly you choose wellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. It matches for beginning and middle, but at the end the synchronisation has fallㅋㅋ

6. The synchronisation is freaking awesomeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋDo it moreㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. While thinking that Hades is TOP and goes down, I got goosebumpsㅋㅋㅋ

8. Victoria, Soojung, Kim Jong In, Lee Taeminㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

9. Hades is mine^^

10. AhㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋThe lastㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. Wow Taemin matches the most.....

12. HerculesㅋㅋㅋㅋㅋㅋJongkookㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋBut Eros is Taemin is solidly matches..

13. Goddess of discordㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

14. LoutㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAhㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

15. I think the synchronisation is goodㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

16. I thought of this after seeing Dionysus but apparently it's not only meㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

17. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I think the synchronisation are all great

18. Wow Taemin ㄷㄷㄷ He really matches it well

19. Hercules real Kim Jong Kookㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Wow frankly Taemin is the best he really matches

20. WowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋEverything really matches wellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSynchronisationㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

21. I think that Taehyung will matches as Hermes, and he is hereㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋKim Jong Kook Herculesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

22. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋSynchronisation ㅋㅋㅋㅋ I think of fews of them usually
I think that Gyuri is like Hera everytime I saw herㅋㅋㅋㅋㅋ

23. It's really fun. I strongly agree

24. ㅋㅋㅋㅋGreat

25. ㅋㅋㅋEveryone matchesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

26. Wow the synchronisation is really freaking awesome ㅋㅋㅋ Sandara Park, Goo Hara and Taemin make me got goosebumps the most...Eros synchronisation is awesome...

27. Oh everyone really matches

28. Hercules Kim Jong Kookㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

29. WowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋEveryone matches

t/n: The post is too long and has too many pictures, so I have to break it to 3 post. Go to part 2 & 3 -- [PART 2][PART3]