Wednesday 22 March 2017

[Instiz] Female idol selca angle



여자아이돌 셀카 각도기 | 인스티즈

여자아이돌 셀카 각도기 | 인스티즈

여자아이돌 셀카 각도기 | 인스티즈

여자아이돌 셀카 각도기 | 인스티즈

여자아이돌 셀카 각도기 | 인스티즈

여자아이돌 셀카 각도기 | 인스티즈

여자아이돌 셀카 각도기 | 인스티즈

여자아이돌 셀카 각도기 | 인스티즈

Hello Venus Yoonjo

[Instiz] Female idol selca angle (Original post on: 27/6/2013)

Post response:

1. She's prettyㅠㅠㅠㅠㅠ

2. She's pretty.!.

3. She's cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋCheerfulㅋㅋㅋ

4. She's pretty

5. I already expected thisㅋㅋㅋI thought it wouldn't beㅋㅋㅋ

6. She's pretty ...

7. She's pretty

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Yoonjo is pretty...

9. YoonjoㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠYou're the bestㅠㅠㅠㅠ

10. She looks like Jessica

11. She's mine

12. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

13. She's prettyㅋ

14. She's prettyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋB-bomb female version

15. She's prettyㅠㅠㅠㅠ

16. She's prettyㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

17. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

18. She's cuteㅋㅋㅋㅋPrettyㅋㅋㅋ

19. WowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋShe's cute..She's pretty. Apparently she's the member with pink hairㅠㅠShe looks like Hyuna in the 3rd picture

20. She's prettyㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

21. She's prettyㅎㅎ

22. ㅋㅋㅋㅋShe looks like mixture of Bora and Serriㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

23. She's prettyㅋㅋㅋㅋ

24. She really looks like someone I know but I don't know who...

25. She's pretty

26. She's prettyㅠㅠㅠ Cheerfulㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

27. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

28. She's pretty...

29. Wow she's pretty

30. I thought the 3rd picture is Hyuna...

31. Ahㅋㅋㅋ She's cuteㅋㅋㅋ

32. She's pretty...

33. She will get neck disc

0 Hello Cupids:

Post a Comment

Leave your comment here :)