Wednesday 22 March 2017

[Instiz] Hello Venus Shin Yoonjo who looks like Jessica

제시카 닮았다는 헬로비너스 신윤조.jpg | 인스티즈

제시카 닮았다는 헬로비너스 신윤조.jpg | 인스티즈

제시카 닮았다는 헬로비너스 신윤조.jpg | 인스티즈

제시카 닮았다는 헬로비너스 신윤조.jpg | 인스티즈

제시카 닮았다는 헬로비너스 신윤조.jpg | 인스티즈

제시카 닮았다는 헬로비너스 신윤조.jpg | 인스티즈

제시카 닮았다는 헬로비너스 신윤조.jpg | 인스티즈


[Instiz] Hello Venus Shin Yoonjo who looks like Jessica (Original post on: 24/5/2013)

Post response:

1. Are you talking about my Sica..? (Wordplay: 제 시카/je sica means my sica)

2. She looks like Dal Shabet Serri

3. They have the same feeling~

4. She also looks like Bae Seul Gi?.....

5. Hello Venus is really pretty

6. She kinda look alike~

7. EuingㅋㅋㅋㅋㅋShe looks like Dal Shabet~?

8. I thought the first picture is Jessicaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Wow they really look alikeㅋㅋㅋ

10. Well I'm not sure..

11. Her jaw is shorter than Jessica

12. She looks like Serri...Is it because Serri looks like Jessica.? Yoonjo is pretty as Yoonjoㅠㅠ

13. She kinda look alikeㅋㅋㅋㅋ

0 Hello Cupids:

Post a Comment

Leave your comment here :)